Ένα κουτί πάνες και για τον μπαμπά…

23 09 2010

που και α;

ΠΑΑΑ!!!

που και ι;

ΠΙΙΙ!!!

όλο μαζί;

ΠΑΠΑΚΙΙΙ!!!

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να είναι μία συνοπτική αλλά περιεκτική περιγραφή των παθών των δασκάλων που αναλαμβάνουν την Α Δημοτικού.
Ειδικά τις πρώτες μέρες, όταν τα εξάχρονα πιτσιρίκια κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της ανάγνωσης, η υπομονή και οι αντοχές μας περνούν από πολλαπλά κρας-τεστ.

Επιστρέφοντας λοιπόν από μια τέτοια μέρα στο σχολείο, βρήκα τον (τρίχρονο, να μην ξεχνιόμαστε) Σπύρο να ασχολείται με ένα παιχνίδι που εδώ και αρκετό καιρό το είχε παρατημένο. Η θεία από το Μπαντ – Ζάλτσουνγκεν (μη γελάτε, στ’ αλήθεια υπάρχει πόλη με τέτοιο όνομα) του είχε αγοράσει μια φωτογραφική μηχανή μιας χρήσης, από αυτές που πρέπει να τις σπάσεις για να βγάλεις και να εμφανίσεις το φιλμ. Φυσικά, επειδή η ζήλια πάει σύννεφο, η καλή μας θεία πήρε και μια ίδια για τη Φοίβη και για να ξέρουμε ποια είναι ποιανού, γράψαμε από πίσω τα ονόματά τους.

– Μπαμπά, θέλω να μου φέρεις τη δική μου μηχανή, ξεκίνησε ορεξάτος ο μικρός.
– Αυτή είναι η δική σου, Σπύρο μου.
– Όχι, μπαμπά, αυτή είναι της Φοίβης. Εγώ θέλω να μου φέρεις τη δικιά μου.
– Και που το ξέρεις Σπύρο ότι αυτή είναι της Φοίβης;
– Το γράφει, πίσω.
– Τι γράφει, Σπύρο; ρώτησα. Είχαν, όπως είπα αρκετό καιρό να ασχοληθούν μ’ αυτές και είχα ξεχάσει ότι είχαμε γράψει τα ονόματά τους.
– Γράφει «Φοίβη».
– Που το γράφει, Σπύρο μου;
– Να, μπαμπά, εδώ…

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

