H υστερική υποκρισία των Ελληναράδων

9 02 2011

Αναδημοσιεύω την ανάρτηση που ακολουθεί γιατί κάποιοι φίλοι με ρωτούσαν σχετικά με τη σειρά 1821 και… τον ανδρισμό του Κολοκοκοτρώνη. Μια που εγώ δεν ήξερα πώς και από που είχε ξεκινήσει αυτή η ιστορία, βρήκα κάποιον που (λέει ότι) ξέρει και τα χώνει σε όλους τους ανθυποφασίστες που έχουν φάει τα λυσακά τους εδώ και τρεις βδομάδες.

 

 

Οι αυτόκλητοι “υπερασπιστές” του Κολοκοτρώνη

 

Γράμμα από το Ληξούρι:

Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,

Όποιος παρακολουθεί τα σχόλια των επαγγελματιών πατριωτών, είτε στο Διαδίκτυο, είτε στον Τύπο είτε στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα ξέρει πολύ καλά πως πέρα από την αγραμματοσύνη και την παχυλή τους άγνοια που εκδηλώνεται και με ασυνταξίες και σολοικισμούς, διαπνέονται από επιθετικότητα, διαστροφή των γεγονότων, ακατάσχετο υβρεολόγιο και έχουν την τάση να αρπάζονται από κάποιο αστείο ή μια φράση του αντιπάλου τους, να την παρερμηνεύουν κακόπιστα και να στήνουν πάνω σε αυτήν τη δήθεν παρεξήγηση ολόκληρο πύργο από σαθρές κατηγορίες και προσωπικές επιθέσεις (Αrgumentum ad hominem) μη μπορώντας να αντιπαραταχθούν στο πεδίο των γνώσεων των επιχειρημάτων και του πνεύματος.

Κλασική περίπτωση είναι η πρόσφατη κακοήθης επίθεση κατά του συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου της γνωστής σειράς του Skai που με τις αλήθειες που λέει, σε πείσμα των εθνικών μας μυθολογιών, προκαλεί κρίσεις υστερίας στους Καραγκιόζηδες που θέλουν την Ιστορία φτηνιάρικη εθνικιστική προπαγάνδα και μάλιστα εδώ στην πατρίδα του Θουκυδίδη, του Ευριπίδη και του Ηρόδοτου, που δεν δίστασαν να γράψουν αλήθειες που δεν υπέκυπταν σε, ας τις πούμε «πατριωτικές», σκοπιμότητες. Μη μπορώντας λοιπόν οι Εθνικόφρονες να μπουν σε αντιπαράθεση πάνω στα αδιαμφισβήτητα γερά στερεωμένα επιστημονικά επιχειρήματά της τηλεοπτικής σειράς σχετικά με το αληθινό 1821, αυτοί οι κουμπούρες που αντλούν τις γνώσεις τους από τη λογοκριμένη σχολική ιστορία της Ε΄Δημοτικού, μεταφέρουν το πεδίο της σύγκρουσης εκεί που είναι αήττητοι. Στο χώρο του κουτσομπολιού, της κακοήθειας και της βλακείας. Ορμώμενοι από χιουμοριστικό σχόλιο στο facebook του συγγραφέα («και που να δεις τι θα γίνει όταν αποκαλύψεις πως ο Κολοκοτρώνης είχε Τούρκο γκόμενο», «Όχι δεν ήταν γκόμενος, τον είχε αρραβωνιαστεί») οι «αγανακτισμένοι πολίτες» επιτίθενται τάχα μου προσβεβλημένοι: «Ο Κολοκοτρώνης ήταν gay λέει ο Τατσόπουλος» κλπ. Αυτό όμως δείχνει την απόλυτη αδυναμία τους για αντιπαράθεση επί του πραγματικού.

Σαν τη γεροντοκόρη του ανέκδοτου που σέρνει «ενοχλημένη» στα δικαστήρια τον εργένη που κυκλοφορεί γυμνός στο απέναντι διαμέρισμα, έναν όροφο πάνω από το δικό της, για να αποκαλυφθεί πως τον έβλεπε σκαρφαλωμένη στο τραπέζι με περισκόπιο, σαν τον κουτσαβάκη που απλώνει το ζωνάρι του για να το πατήσει ο ανύποπτος διαβάτης με τον οποίο θέλε να καυγαδίσει, οι κυρά Κατίνες της εθικοφροσύνης υπερασπίζονται με ιερή αγανάκτηση τον «ανδρισμό» του Κολοκοτρώνη που τάχα αμφισβητήθηκε και που, δήθεν πληγωμένος τώρα, έχει λέει ανάγκη από την υπεράσπισή τους Είναι οι ίδιοι που υπερασπίζονται το Χριστό που δήθεν «συκοφαντείται» από κάποιον τολμηρό καλλιτέχνη ή και το θεό τον ίδιο που «καθυβρίζεται» από τους βλάσφημους συγγραφείς που τους τραβολογάνε στα δικαστήρια λες και ο Δημιουργός του Σύμπαντος, αν υπάρχει, έχει την ανάγκη του χωροφύλακα και του δικαστή και από τη δική τους μαρτυρία για να υπερασπιστεί την υπόληψή του.

Η ανανδρία, η υποκρισία και ο γυναικουλισμός αυτών των αμόρφωτων ανθρώπων που γεμάτοι ιερή αγανάκτηση υπερασπίζονται το θεό, την πατρίδα, το έθνος, από κάθε λογής εχθρούς που εφευρίσκουν, οι άναρθρες κραυγές και η λεκτική βία τους, είναι τα εργαλεία με τα οποία προσπαθούν να συγκαλύψουν την παντελή έλλειψη Γνώσης, Λογικής και Λόγου. Η ανανδρία του κρυφοομοφυλόφιλου θεούσου που τάχα του βρίζουν τον Κολοκοτρώνη για ομοφυλόφιλο, η ψευτομαγκιά του ευνουχισμένου Χρυσαυγίτη που δέρνει μετανάστες, ο τσαμπουκάς του ψευτοπαλληκαρά ακροδεξιού που βαράει τη φοιτητριούλα, βγάζουν με θράσος τη γλώσσα τους και κραδαίνοντας τις ψεύτικες Άγιες Λαύρες, τα φανταστικά Κρυφά Σχολειά, τις Στρατηλάτισσες Παναγίες, τους Μεγαλέξανδρους, τους πατριαρχογρηγόριους, τους πατροκοσμάδες, τους 3 Ιεράρχες, το Γραμμοβίτσι, τον Μακρυγιάννη και το Σύνταγμα του, τη Μεγάλη Ιδέα και κάθε ιστορικό σκουπίδι ορμάνε για να πλαστογραφήσουν και να διαστρέψουν την ενοχλητική Αλήθεια. Τα φυσικά και πνευματικά τέκνα των Ταγματασφαλιτών και των Μαυραγοριτών, οι λιποτάκτες, οι Εφιάλτες και οι Πηλιογούσηδες ουρλιάζουν για να κρύψουν τις πομπές τους. Φωνάζει ο κλέφτης να τρομάξει το νοικοκύρη.

Ασφαλώς ο Κολοκοτρώνης, για όποιον ασχολείται με τις ξένες κρεβατοκάμαρες, δεν ήταν ομοφυλόφιλος, αν αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι. Μπορεί βέβαια κανείς να του καταλογίσει πολλά, ο αγωνιστής κοτζαμπάσης Κανέλλος Δεληγιάννης τον βρίζει για διάφορα με το παραπάνω και η Εκκλησία που έχει αφορίσει επίσημα τους κλέφτες Κολοκοτρωναίους και κάρφωσε κάμποσους από αυτούς στους ζαπτιεδες του Σουλτάνου, του κρατάει μανιάτικο στα μουλωχτά το πως την έφτυσε κατάμουτρα στα γηρατειά του, περιφρονώντας τα μυστήρια της και συζώντας με μια καλόγρια με την οποία έκανε τον τρίτο γιό του που αν και εξώγαμο τον αναγνώρισε παλικαρίσια επίσημα. Αυτή ήταν και μια από τις αιτίες που δεν αγιοποιήθηκε πριν λίγα χρόνια που κάποιοι θεοσεβάμενοι «πατριώτες» το ζήτησαν επίσημα από την Εκκλησία, μπερδεύοντας ανεπίτρεπτα Πατρίδα και Θρησκεία. «Τι ’χες Γιάννη, τι ’χα πάντα», δηλαδή.

πηγή: http://roides.wordpress.com

Advertisements

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

10 02 2011
Γιώργος

1) Στα τρία πρώτα μέρη ο παρουσιαστής αναρωτιέται συνεχώς γιατί επαναστάτησαν οι Έλληνες… H διήγηση που συνοδεύει το ερώτημα υπάρχει για να το ενισχύσει κι όχι για να το απαντήσει.
2) Tελικά από τα συμφραζόμενα ο θεατής καταλαβαίνει ότι ξεσηκώθηκαν εξαιτίας της Γαλλ. επανάστασης, δεν υπήρχε άλλος λόγος. H Γαλλική Eπανάσταση ήταν ίσως η ιδεολογία της κάποιας ηγεσίας αλλά δεν νομίζω ότι τα συνθήματά της έφτασαν στο λαό που ήταν στο μεγαλύτερό του αναλφάβητος. Oι συνεχείς αναφορές των επαναστατών στην Πίστη δεν οδηγούν στα ιδεώδη της Γαλλικής επανάστασης όπως τουλάχιστον εκφράστηκαν εκείνη την εποχή.
3) Tο παιδομάζωμα δεν μπορεί να ήταν παράλειψη τυχαία. Δεν θεωρήθηκε σημαντικό από τους δυο καθηγητές που έχουν την ευθύνη.
4) Δεν αναφέρθηκε ότι κατά την κατάκτηση εξαφανίστηκε ο αστικός ιστός των πόλεων που πρόβαλαν αντίσταση. Mάλιστα αναφέρεται και σε οικονομική ανάπτυξη πολλών περιοχών…!
5) Mιλάει για την αγροτική πολιτική των πρώτων χρόνων αλλά δεν αναφέρει τους βαρύτατους φόρους, τους βίαιους ή αναγκαστικούς εξισλαμισμούς για την απόκτηση προνομίων κλπ.
6) Aναφέρεται στην ύπαρξη σχολείων χωρίς ν’αναφέρει που λειτουργούσαν αυτά και ποιοι μπορούσαν να πηγαίνουν.
7) Στα γεγονότα του ξεσηκωμού καλώς καταρρίπτει το μύθο της Aγίας Λαύρας αλλά δεν αναφέρει καθόλου τον Παπαφλέσσα, τους Mανιάτες και αναφέρεται μόνο στον Kολοκοτρώνη και στον Yψηλάντη και καθόλου στα νησιά και στη Mακεδονία.
8) H αναφορά του σε προηγούμενες επαναστάσεις περιορίζεται μόνο στα Oρλωφικά δίνοντας γενικά την εντύπωση ότι τα προηγούμενα χρόνια κυλούσαν γενικά καλώς.
9) O όρος και η λέξη Έλληνας κατα το ντοκιμαντέρ αναφέρεται ως ιδέα αποκλειστική του Kοραή θαρρείς και η λέξη δεν συναντάται σε κείμενα πριν απ’αυτόν.
10)Aμελεί τη θρησκευτική διαφοροποίηση των Eλλήνων και των άλλων χριστιανικών λαών και τι σήμαινε αυτό σε κάθε περίπτωση, αγνοώντας και το Pήγα.
11)Tαυτίζει τη στάση της Eκκλησίας με αυτή του Πατριαρχείου και αγνοεί τον κατώτερο κλήρο.
12) Aγνοεί την ενεργό συμμετοχή πλούσιων Eλλήνων στον αγώνα αλλά βρήκε χρόνο να αναφέρει ότι οι πολεμιστές πολεμούσαν με υποσχόμενη αμοιβή στρέμματα γης. Yποβαθμίζει και την σημασία του Iερού Λόχου· και αυτοί για στρέμματα γης πολεμούσαν; Aν συνεχίσει έτσι θα οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι οι φτωχοί επαναστάτησαν αποκλειστικά για περισσότερη γη, κάποιοι από απληστία και κάποιοι από αφέλεια. Άρα μαζί τα φάγαμε!
13)Tο ωραίο είναι ότι στη συζήτηση που ακολουθεί και οι ίδιοι οι συντελεστές του ντοκιμαντέρ δίνουν διαφορετική ερμηνεία των γεγονότων!

Eκμεταλλεύεται για να εντυπωσιάσει τον «αναχρονισμό» που συχνά και λανθασμένα χρησιμοποιούμε για ερμηνεύσουμε γεγονότα και να κρίνουμε πρόσωπα. Kατα τη γνώμη αυτό είναι μέγα λάθος για κάθε ιστορική ερμηνεία.Γενικά δεν λέει ψέματα αλλά είναι εξαιρετικά ασύμμεττρο με αποτέλεσμα να δίνει λάθος εντυπώσεις.

11 02 2011
koysair

Καλά, την αποτελείωσες τη σειρά… Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω όμως, σε κάθε κομμάτι ξεχωριστά.

1) Το γιατί επαναστάτησαν οι Έλληνες δεν είναι ούτε απλό ούτε εύκολο να απαντηθεί. Τουλάχιστον όχι για έναν επιστήμονα ιστορικό. Μπορείς βέβαια να επιλέξεις τη «ρομαντική» εκδοχή που λέει ότι ξεσηκωθήκαμε γιατί του Έλληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει (για πάνω από 400 χρόνια) και άλλα τέτοια ωραία. Αυτό όμως δεν είναι ούτε πλήρες, ούτε εντελώς σωστό.

2) Μην υποτιμάς την επιρροή της Γαλλικής Επανάστασης. Δε λέω ότι ο αγράματος χωριάτης από τα Βέρβαινα ήξερε το ιδεολογικό πλαίσιο περί κοινωνικού αγώνα και ταξικής πάλης κτλ, αυτά δεν τα ήξεραν τότε ούτε οι ίδιοι οι Γάλλοι επαναστάτες. Ήταν όμως η πρώτη φορά που έγινε γενικός ξεσηκωμός ενάντια στην κάστα που είχε την εξουσία, όχι με σκοπό να την αντικαταστήσει κάποιος άλλος, αλλά με σκοπό να την καταργήσει. Αυτό είχε κοσμοϊστορικές συνέπειες και αποτέλεσε οδηγό όλων των επαναστάσεων που ξέσπασαν στην Ευρώπη το 19ο αιώνα (και δεν ήταν λίγες). Στη δική μας περίπτωση η κάστα που καταδυνάστευε τον κοσμάκη ήταν ξένη, οπότε η Επανάσταση είχε και εθνικό χαρακτήρα, κάτι που τελικά αναδείχθηκε σε κυρίαρχο γνώρισμά της.

3) Είπαμε, το παιδομάζωμα ήταν σοβαρή παράλειψη. Τώρα, για ποιο λόγο έγινε αυτή η παράλειψη, μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις μέχρι αύριο και όλες θα είναι εξίσου έγκυρες.

4) Εδώ είναι όλα σωστά. Και οι πόλεις που αντιστάθηκαν, καταστράφηκαν (μην ξεχνάς όμως ότι αυτό ήταν το «δίκαιο του πολέμου» τότε και για πολλούς αιώνες ακόμα). Και οι πόλεις που παραδόθηκαν, έμειναν απείραχτες (π.χ. Ιωάννινα, επίσης στα πλαίσια του «δικαίου του πολέμου»). Και ανάπτυξη υπήρξε σε πολλές περιπτώσεις. Και μεγάλα τμήματα του πληθυσμού πήραν τα βουνά για να σώσουν το κεφάλι τους. ΟΛΑ σωστά. Εμείς μέχρι τώρα μαθαίναμε μόνο ΚΑΠΟΙΑ από αυτά.

5) Για τους εξισλαμισμούς έχεις δίκιο. Για τους φόρους, όχι. Οι φόροι που επιβλήθηκαν ήταν στην ουσία οι ίδιοι με αυτούς της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Μόνο αργότερα, όταν σταμάτησαν οι οθωμανικές κατακτήσεις και άρχισε η παρακμή του κράτους, έγινε δυσβάσταχτη έως αβάσταχτη η φορολογία.

6) Ακόμα και το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ έχει ένα ενδεικτικό κατάλογο με ελληνικά σχολεία. Όσο για το ποιοι πήγαιναν σε αυτά, η απάντηση είναι απλή. Οι ίδιοι που μπορούσαν να πηγαίνουν στα σχολεία στην Αγγλία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Ρωσία κτλ. Εκείνους τους αιώνες το σχολείο ήταν υπόθεση λίγων. Το γεγονός όμως είναι ότι η οθωμανική διοίκηση αδιαφορούσε πλήρως για τη μόρφωση των μη μουσουλμάνων υπηκόων της και το χτίσιμο, η στελέχωση και ο εξοπλισμός των ελληνικών σχολείων ήταν ιδιωτική, ή το πολύ κοινοτική υπόθεση. Κάτι δηλαδή σαν αυτό που θέλει να επιβάλει η σημερινή υπουργός Παραλυμένης Παιδείας και Δια Βίου Κοροϊδίας.

7 & 8) Συμφωνώ μαζί σου, αλλά λάβε υπόψη σου ότι πρόκειται για τηλεοπτική εκπομπή με δεκάδες περιορισμούς χρόνου (κυρίως), κόστους κτλ. Όσο για τις προηγούμενες επαναστάσεις, γενικά ήταν ανοργάνωτες, πολύ περιορισμένες τοπικά και με πολύ λιγότερες συνέπειες για τον ελληνικό πληθυσμό. Τα ορλωφικά είναι ο πρώτος σοβαρός ξεσηκωμός μετά τους Τουρκοβενετικούς πολέμους και οι συνέπειες ήταν καταστροφικές, ιδίως για την Πελοπόννησο.

9) Η λέξη Έλληνας σηκώνει πολλή συζήτηση. Ξέρεις ότι από τη στιγμή που δόθηκε η ρωμαϊκή υπηκοότητα σε όλους τους πολίτες της αυτοκρατορίας, ο όρος Έλληνας αποδυναμώθηκε. Στη βυζαντινή χιλιετία Έλληνες λέγονταν οι ειδωλολάτρες, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, μέχρι και την Άλωση θεωρούσαν εαυτούς ως Ρωμαίους, την Αυτοκρατορία Ρωμαϊκή και τον Παλαιολόγο απόγονο των Καισάρων. Στη διάρκεια της τουρκοκρατίας οι Έλληνες χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους (σχεδόν πάντα) Ρωμιούς ή Γραικούς. Μόνο στα τέλη του 18ου αιώνα οι Ευρωπαίοι αρχίζουν να ονομάζουν Έλληνες, απόγονους των αρχαίων, τους κατοίκους της νότιας Βαλκανικής, και ιδίως όσους ζουν κοντά σε αρχαιοελληνικά ερείπια. Ο Κοραής είναι ο πρώτος που σταθερά και συστηματικά θέλει να επιβάλει αυτή την ονομασία έναντι οποιασδήποτε άλλης.

10) Ποια θρησκευτική διαφοροποίηση; Το Πατριαρχείο ήταν κεφαλή και εκπρόσωπος όλων των χριστιανών της οθωμανικής αυτοκρατορίας μέχρι τη δημιουργία της Βουλγαρικής Εξαρχίας το 1878. Όσο για το Ρήγα, αυτός είναι ο πρώτος που μιλάει για γενική και όχι εθνική εξέγερση. Στο Θούριο λέει:

Βουλγάροι κι Αρβανήτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,
Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή,
Για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί

και πιο κάτω

Με μια καρδιά όλοι, μια γνώμη, μια ψυχή,
χτυπάτε του τυράννου, την ρίζα να χαθή.
Να ανάψουμε μια φλόγα, σε όλην την Τουρκιά,
να τρέξει από την Μπόσνα, και ως την Αραπιά.

11) Μα το Πατριαρχείο ΕΙΝΑΙ η Εκκλησία. Ο κατώτερος κλήρος όντως έδωσε πολλά παραδείγματα ηρωισμού, αυτοθυσίας και πραγματικής χριστιανικότητας. Η επίσημη όμως στάση του κλήρου καθορίζεται από το Πατριαρχείο και αυτοί που παρακούν τις εντολές του είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας.

12) Η αναφορά στους μισθούς των αγωνιστών χρειάζεται για να καταρριφθεί ο μύθος του «ιδεαλιστή ήρωα» που τους συνοδεύει μέχρι σήμερα. Οι άνθρωποι αυτοί είχαν οικογένειες να θρέψουν και με τη συμμετοχή τους στην Επανάσταση τις εγκατέλειπαν στο έλεος του Θεού. Τα λεφτά που εισέπρατταν ή τα λάφυρα που άρπαζαν αντιστάθμιζαν την πλήρη εγκατάλειψη καλλιεργειών, κοπαδιών, εμπορίου κτλ. Μέχρι σήμερα όμως δίνεται από το εκπαιδευτικό μας σύστημα η εντύπωση ότι οι αγωνιστές του ’21 ήταν εξωγήινοι πολεμιστές, χωρίς μίση και πάθη, χωρίς οικογένεις και βάσανα, χωρίς φόβους και αμφιβολίες. Όλα αυτά όμως είναι που τους κάνουν ανθρώπους και, κατά τη γνώμη μου, πραγματικούς ήρωες. Οι μοναδικοί που πολέμησαν στην Επανάσταση από καθαρό ιδεαλισμό ήταν οι πιτσιρικάδες του Ιερού Λόχου και ορισμένοι από τους Φιλέλληνες.

13) Τη συζήτηση που ακολουθεί δεν την παρακολουθώ.

Για τον αναχρονισμό δεν θα συμφωνήσω. Ίσα ίσα, νομίζω ότι τοποθετεί τα γεγονότα στο ιστορικό τους πλαίσιο, αντίθετα με ότι γίνεται ως τώρα από τα σχολικά εγχειρίδια που για πολλούς αποτελούν την αρχή και το τέλος της ενασχόλησής τους με την Ιστορία. Ασύμμετρο είναι, καθώς παρουσιάζει επιλεκτικά κάποιες περιοχές ή κάποια πρόσωπα, αλλά το είπα και πριν: είναι τηλεόραση, όχι η Ιστορία του Έθνους ή καμιά διδακτορική διατριβή. Δεν θα μάθουμε Ιστορία από την τηλεόραση, αλλά είναι μια πολύ καλή αφορμή για να συζητήσουμε, να ψάξουμε και να βγούμε από την ιστορική άγνοια ή ημιμάθεια που μας δέρνει.

9 02 2011
Γιώργος

Tο πραγματικό γεγονός είναι όμως το ίδιο το ντοκιμαντέρ του ΣKAI και κατά πόσο αυτό υπηρετεί την ιστορική αλήθεια ή τουλάχιστον πλησιάζει στη πραγματική διάσταση των γεγονότων μέσω της «επιλογής» των γεγονότων και κυρίως των άστοχων σχολίων… Aν κάποιοι περιθωριακοί ξεσπάθωσαν ή αν ο παρουσιαστης θεώρησε έξυπνο να αστειευτεί με τον Kολοκοτρώνη την ίδια στιγμή που παρουσιάζει τη ζωή του είναι δευτερεύον και χαρακτηρίζει και τις δυο πλευρές.
Tο ανακάτεμα τώρα των 3 Iεραρχών με τους ταγματασφαλίτες ή του Mεγάλου Aλεξάνδρου με τους Mαυραγορίτες δεν το θεωρώ και τόσο σχετικό… Mάλλον το αστείο του Τατσόπουλου
είναι η αφορμή για να πει τα επόμενα…

10 02 2011
koysair

1. Είπες: Tο πραγματικό γεγονός είναι όμως το ίδιο το ντοκιμαντέρ του ΣKAI και κατά πόσο αυτό υπηρετεί την ιστορική αλήθεια
Μην ξεχνάς ότι πρόκειται σε τελική ανάλυση για ένα προϊόν που δημιουργήθηκε από μία ιδιωτική εταιρεία με σκοπό να της αποφέρει κέρδος. Το αν θα υπηρετήσει την ιστορική αλήθεια ή όχι και σε ποιο βαθμό, δεν είναι υποχρέωση της εταιρείας, αλλά επιλογή της.

Ωστόσο, θεωρώ ότι η σειρά κινείται εντός των πλαισίων της ιστορικής αλήθειας. Το γεγονός ότι στην όλη υπόθεση συμμετέχουν ενεργά δύο καθηγητές πανεπιστημίου που είναι γνωστοί και διακεκριμένοι στο χώρο τους, μπορεί να θεωρηθεί ως μια επιπλέον δικλείδα ασφαλείας, αν δεχτούμε ότι κανένας τους δεν θα διακινδύνευε τη φήμη του υποστηρίζοντας ανυπόστατα ή στρεβλά στοιχεία. Προσωπικά, έχω εντοπίσει μία σοβαρή παράλειψη (δεν ειπώθηκε λέξη για το παιδομάζωμα) κατά τα άλλα όμως, στα δύο επεισόδια που έχω δει μέχρι τώρα, δεν άκουσα κάτι καινούριο, ή διαφορετικό από αυτά που ξέρω.

2. Έγραψες για: «επιλογής» των γεγονότων και κυρίως των άστοχων σχολίων
Εδώ ελαφρώς σε έχασα. Για το θέμα της επλογής γεγονότων τι ακριβώς έχεις υπόψη σου; Για τα άστοχα σχόλια αναφέρεσαι σε κάτι που είδες στη σειρά, ή σε κάτι που γράφτηκε ή ακούστηκε αλλού;

3. Διαμαρτυρήθηκες ότι: Tο ανακάτεμα τώρα των 3 Iεραρχών με τους ταγματασφαλίτες ή του Mεγάλου Aλεξάνδρου με τους Mαυραγορίτες δεν το θεωρώ και τόσο σχετικό…
Η αναφορά, έτσι όπως την κατάλαβα εγώ μια που το κείμενο δεν είναι δικό μου, παραπέμπει στον πουρέ που έχουν για εγκέφαλο οι ημιμαθείς τραμπούκοι που με μεγάλη τους ευχαρίστηση θα έριχναν στην πυρά τη σειρά, τους συντελεστές της και το κανάλι ολόκληρο, αν μπορούσαν. Βλέπεις, αυτά έκανε ο μεγάλος αρχηγός που τόσο θαυμάζουν και προσπαθούν να του μοιάξουν, οι υπάνθρωποι. Μέσα λοιπόν σε αυτόν τον πουρέ έχουν ανακατευτεί – με τεράστια, αλλά όχι αποκλειστική ευθύνη του κράτους – γάλα, πραγματικά γεγονότα με φανταστικές δοξασίες, βούτυρο, αλατοπίπερο, μύθοι, θρύλοι, παραδόσεις και ευσεβείς πόθοι με αληθινά συμβάντα και μοσχοκάρυδο.
Σύμφωνα με αυτά τα όντα λοιπόν, η Ελλάδα είναι το θαυμαστό και μονίμως αδικημένο και χαντακωμένο έθνος – κράτος που ποτέ δεν πεθαίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά. Οι Έλληνες είναι ο περιούσιος λαός, γνήσιοι απόγονοι του Περικλή, του Μεγαλέξαντρου, μπορεί και του ίδιου του Δία, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους παρακατιανούς που θα τους κάνουμε τη χάρη να τους χρησιμοποιούμε ως κιλίμια για να σκουπίζουμε τα σανδάλια μας. Η Εκκλησία είναι η αγνή μητέρα και αθώα αδερφή μας, που ποτέ δεν πρόδωσε το κράτος, ποτέ δεν κάρφωσε ή παρέδωσε στον εκάστοτε κατακτητή τους Έλληνες που αντιστέκονταν, ποτέ δεν έδωσε γη και ύδωρ σε όποιο κατακτητή της έταζε να μην πολυπειράξει τα σκανδαλιστικά προνόμιά της και άλλα τέτοια όμορφα.
Όλος αυτός ο βόρβορος που υπάρχει μέσα σε πολλά… μυαλά (λέμε τώρα…) είναι, καθώς προείπα, εν μέρει αποτέλεσμα της εγκληματικής εκπαιδευτικής πολιτικής ενός κράτους που σήμερα θέλει να εξοβελίσει την ιστορία από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το ότι οι κάτοχοι του συγκεκριμένου βόρβορου αρνούνται πεισματικά να εξετάσουν έστω την πιθανότητα να είναι λάθος αυτό που (νομίζουν ότι) ξέρουν, αποτελεί προσωπική τους ευθύνη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: