Τα εκατοστήσαμε

9 02 2012

Ήταν Οκτώβριος του 2008 όταν αποφασίσαμε ότι χρειαζόμασταν πια ένα αυτοκίνητο που να εξυπηρετεί καλύτερα τις οικογενειακές μας μετακινήσεις. Η έρευνα αγοράς ξεκίνησε με βάση τις απαιτήσεις μας: να χωράει μέσα τουλάχιστον το μισό οικογενειακό μας δέντρο, πορτμπαγκάζ αρκετό για να πάρει μια σαλοτραπεζαρία, να πέφτει πάνω σε τοίχο και να χαλάει ο τοίχος, να καίει δυο σταγόνες στο χιλιόμετρο, αλλά να έχει και δυο κοπάδια άλογα για να τραβάει στην ανηφόρα, να μη χρειαζόμαστε ένα μισθό για τέλη και ασφάλιστρα, να είναι φτηνό, δε ζητούσαμε και πολλά…

Σκαρφαλώνοντας - Χιλιαδού, Χαλκιδική

Πήραμε τους δρόμους λοιπόν και αρχίσαμε να ρωτάμε στις αντιπροσωπείες και να δοκιμάζουμε. Απορρίψαμε μετά πολλών επαίνων τα: Toyota Prius (μικρό πορτμπαγκάζ), Honda Civic Hybrid (ακόμα μικρότερο πορτμπαγκάζ), VW Passat station wagon (πολύ ακριβό), Scoda Octavia Combi (πολύ άσχημο) και Volvo V50 (μεγάλοι κινητήρες). Η αλήθεια είναι ότι γέρναμε επικίνδυνα προς το Volvo, μέχρι που μας άνοιξε τα μάτια ο Μανώλης. «Ρίξτε και ματιά στο Seat Altea XL», μας είπε.

Και ρίξαμε. Στο σπηλαιώδες εσωτερικό στυλώσαμε τα αυτιά. Ναι, μπορεί και να ήταν ηχώ αυτό που ακούγαμε την ώρα που μιλούσαμε καθισμένοι ο ένας μπροστά και η άλλη πίσω. Στο αχανές πορτμπαγκάζ μας έπεσε το σαγόνι. Μπορούσαμε να κάτσουμε με την Έφη και να πιούμε καφέ εκεί μέσα – και δεν είμαστε ούτε κοντοί, ούτε, φευ, αδύνατοι. Το δικό μου το μάτι γυάλισε όταν πρόσεξα τον αριθμό 6 πάνω στο λεβιέ των ταχυτήτων, αλλά ήταν η Έφη που με ρώτησε «τι είναι αυτό το σήμα με τα τέσσερα κυκλάκια πάνω στη μηχανή;» Ο εξυπηρετικότατος πωλητής έσπευσε να μας ενημερώσει για τη συνεργασία της Seat με το γκρουπ VW – Audi, κάτι που είχε ως συνέπεια να χρησιμοποιείται (και εδώ) ο TSI κινητήρας των 1.4οο κ.ε. με τα 125 άλογα.

Πέτρα, λακούβα, σκόνη και άγιος ο Θεός - Χερσόνησος Γραμβούσας, Κρήτη

Να μην τα πολυλογώ τρεις μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2009, είχαμε στα χέρια μας το καινούριο αυτοκίνητο. Έκτοτε αλωνίσαμε μεγάλο μέρος της χώρας, κάναμε (και βοηθήσαμε σε) μετακομίσεις, βολτάραμε, πήγαμε σε γλέντια και χαρές, πατήσαμε χώματα, λάσπες και χιόνια, φορτώσαμε τα παιδιά και την προίκα τους και φύγαμε διακοπές, ξεκινούσαμε καιθημερινά για τη δουλειά μας, είχαμε και κανα-δυο κακά συναπαντήματα αλλά είμασταν τυχεροί και τη βγάλαμε με μικροζημιές, όλα δηλαδή όσα κάνει ο καθένας με το αυτοκίνητό του.

Και στις 21 Ιανουαρίου 2012, επιστρέφοντας από το σπίτι του Παντελή και της Πολίνας, άναψε στην ένδειξη των διανυθέντων χιλιομέτρων το έκτο ψηφίο. Χρειαστήκαμε τρία χρόνια και μια εβδομάδα για να πιάσουμε τα 100.000 χιλιόμετρα…

Τα εκατοστήσαμε - Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής, Θεσσαλονίκη

Advertisements

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

12 02 2012
mpapouts

και σε 27 περίπου χρόνια θα σε φωνάξει η seat για διαφήμιση 😉

12 02 2012
koysair

Ελπίζω μόνο να μη με πάρει ο ύπνος και τσουλήσω έξω από το γκαράζ 😉

10 02 2012
Έφη

Δε ρώτησα «τι είναι αυτό το σημαδάκι». Ρώτησα «γιατί έχει το σήμα της Audi στη μηχανή»!!!! (Αυτο το σήμα, τουλάχιστον, το ξεχωρίζω!)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: