Το πιο αξιόλογο υπουργείο

10 01 2014

Έχει περάσει σχεδόν ένα μήνας από το συμβάν, αλλά αξίζει να κυκλοφορήσει:

Στις 17 Δεκεμβρίου 2013 έφτασε στα δημοτικά σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, μία εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με αριθμό πρωτοκόλλου Φ.7Α/937/193761/Γ1. Σύμφωνα με αυτήν, «στα νέα διδακτικά αντικείμενα Τ.Π.Ε., Αγγλικά στην Α’ και Β’ τάξη και Θεατρική Αγωή, στα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)… κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οι μαθητές δεν θα βαθμολογούνται.»

Οι εκπαιδευτικοί που δεν είδαν αυτό το έγγραφο-μνημείο οργάνωσης, προνοητικότητας και ανυπέρβλητης σοφίας των ιθυνόντων της ελληνικής εκπαίδευσης, θα πρέπει ήδη να τραβάν τα μαλλιά τους, ή να κοπανάνε τα κεφάλια τους στον πλησιέστερο τοίχο.

Όσοι δεν είναι εκπαιδευτικοί κι ενδεχομένως να μην έχουν καταλάβει, χρειάζονται κάποια εξήγηση για την αντίδραση αυτή.

Για να δούμε λοιπόν.

Το έγγραφο έχει ημερομηνία 17 Δεκεμβρίου. Δεν είναι η ημερομηνία που έφτασε στα σχολεία, είναι η ημερομηνία που συντάχθηκε. Αυτό σημαίνει, πως το οργανωμένο μας υπουργείο στέλνει οδηγίες για τη βαθμολόγηση των μαθητών 7 ημέρες μετά τη λήξη του Α΄ τριμήνου. Με άλλα λόγια έχουν περάσει τουλάχιστον 7 ημέρες από τότε που οι βαθμοί των μαθητών έχουν καταχωρηθεί στα επίσημα βιβλία των σχολείων, ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι μαθητές και οι γονείς έχουν ήδη παραλάβει τους ελέγχους με τη βαθμολογία του Α΄ τριμήνου.

Ένα βραβείο Νόμπελ στο ελληνικό υπουργείο παιδείας για την οργανωτικότητα και την έγκαιρη αντιμετώπιση των ζητημάτων (ακόμα και των πιο απλών, όπως το συγκεκριμένο) που προκύπτουν στην εκπαίδευση.

Στο έγγραφο αναφέρεται πως δεν θα βαθμολογηθούν η Πληροφορική (Τ.Π.Ε.) και τα Αγγλικά που διδάσκονται στην Α΄ και στη Β΄ τάξη. Δεν ξέρω τι μπορεί να ισχύει στα ιδιωτικά σχολεία που ενδεχομένως στέλνουν τα παιδιά τους οι φωτισμένοι μας ηγέτες, αλλά στα δημόσια σχολεία, εδώ και πολλά χρόνια, οι μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων δεν βαθμολογούνται. 

Και δεύτερο Νόμπελ στο ελληνικό υπουργείο παιδείας, για τη βαθειά κι εμπεριστατωμένη γνώση που διαθέτει πάνω σε όλα τα ζητήματα (ακόμα και τα πλέον στοιχειώδη, όπως το συγκεκριμένο) που αφορούν στην εκπαίδευση.

Κι αυτοί οι τύποι θέλουν να αξιολογήσουν (δηλαδή να απολύσουν) εκπαιδευτικούς…

 

Κωνσταντίνος Κουσαρίδης

Advertisements

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: