Πειστική διαφήμιση…

31 03 2014

Εδώ και λίγο καιρό το υπουργείο παιδείας αποφάσισε να σπρώξει λεφτά. Μην τρομάζετε, δεν πρόκειται να προσλάβει εκπαιδευτικούς, δεν πρόκειται να εξοπλίσει σχολεία, δεν πρόκειται να χρηματοδοτήσει την έρευνα, τις νέες τεχνολογίες ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να αποβεί χρήσιμο στη μόρφωση των μαθητών.

Αποφάσισε να σπρώξει κάποια εκατομμύρια ευρώ στα τηλεοπτικά κανάλια, αγοράζοντας διαφημιστικό χρόνο για να προβάλλει δύο «διαφημίσεις» για το έργο του. Το καλό με τις διαφημίσεις είναι ότι τα λεφτά αυτά δεν θα καταλήξουν στην εκπαίδευση, μέσω της οποίας υπάρχει ο κίνδυνος να αρχίσει να σκέφτεται κανένας αυριανός ψηφοφόρος και να μην ψηφίζει σαν μικρονοϊκό κομματόσκυλο ή σαν αποχαυνωμένο πρόβατο. Το μόνο κακό με όλες τις διαφημίσεις, είναι ότι λένε μόνο τη μισή αλήθεια, εκείνη που βολεύει τον εκάστοτε διαφημιζόμενο. Για να βρούμε την άλλη μισή, θα πρέπει να κοιτάξουμε λίγο γύρω μας.

Στην προκειμένη περίπτωση, το «γύρω μας» είναι αυτό που ζούμε κάθε μέρα σε όλα τα σχολεία της χώρας, το οποίο κάποιοι φρόντισαν να το αποτυπώσουν πάνω στο σποτάκι του υπουργείου.

Δείτε και κρίνετε από μόνοι σας ποια είναι η πιο πειστική…

Κωνσταντίνος Κουσαρίδης

 

 

Advertisements

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: